• Om klubben

Nytt medlemsår skotersäsongen 2023-2024

Nu är det dags för en ny skotersäsong och ett nytt medlemsår. Din medlemsavgift går till vårt arbete med att få så bra skoterleder som möjligt och på köpet får du ledbevis.

I ditt medlemskap så får du också en massa medlemsförmåner som är så pass bra att ditt medlemskap kan bli ”gratis”.

NYHET – DIGITALA MEDLEMSBEVIS
Nytt för i år är att vi inför Digitala Led- och Medlemsbevis som du som medlem alltid har tillgänglig i din telefon. Via vår nya digitala app har du även tillgång till alla Medlemsförmåner samt tillgång till aktuell och viktig information som rör skoteråkning i Borgafäll.

Klicka här eller scanna QR-koden för att betala din medlemsavgift.

Ditt medlemskap i skoterklubben är viktigt för oss. Ju fler medlemmar vi är desto större möjlighet har vi att säkerställa bra och säkra skoterleder.

Medlemsförmåner

Priser säsongen 2023-2024

Enskild medlem  (1 ledbevis ingår) 650 kr
Familjemedlemskap
Grundavgift (för första medlemmen (1 ledbevis ingår) 650 kr
Extra avgift per tillkommande medlem (1 ledbevis ingår) 450 kr

* Observera att medlemsförmåner endast gäller medlemmar i skoterklubben, d v s ingår ej om man endast köper ledbevis.